צואת הרב הק' האלקי כו' הרב ר' אהרן הגדול זצוקללה"ה זי"ע מקארלין
בהיות כי זה כל האדם ודרשו רז"ל לעת מצוא וכו' ואמרו רז"ל שוב יום אחד לפני וכו'. ובכן קודם כל דבר שורש אני מוסר מודעה לפני הקב"ה שמלא כל הארץ כבודו כמ"ש בשמים ממעל ועל הארץ מתחת אין עוד. והריני מוסר מודעה לפני אחד יחיד ומיוחד אדון הכל היה הוה ויהיה מהוה כל הויות. ולפני שמו יתברך אשר נקרא שדי שהוא משדד כל המערכות ואיהו מלעיל כל עלמין ומתחות כל עלמין ואיהו אסחר כל עלמין. לית אתר פנוי מיניה. ואות הוא בצבא שלו ולכן נקרא צבאות. שרצוני וחפצי ודעתי ותשוקתי אליו. והריני מוסר מהיום בלב שלם וברעותא שלים נפשי ורוחי ונשמתי ע"פ דעת חכמי התנאים והאמורים והנביאים הקדושים ואבותינו הקדושים אברהם יצחק ויעקב ורעיא מהימנא. הגם שאין לי שכל בפרטות האיך למסור מודעה במסירת נפש אך הריני מכוון דעתי וכוונתי על דעת כוונתם ועל דעת הידוע להם האיך צריך הכוונה בעת פרידת הנפש ר"נ. והריני מבטל מהיום והלאה כל המחשבות זרות ורעות שאפשר לבוא ח"ו בפעם ההוא רק תוכן כוונתי שהוא ית"ש אחד יחיד ומיוחד ואין יחידות כמוהו בשום פנים: והריני מקבל עלי בלב שלם ונפש חפיצה. ארבע מיתות ב"ד בכדי לתקן כל הפגמים שפגמתי בשמו הגדול. והגם שאין לי שכל שלם האיך לקבל זה הריני מתחנן ומבקש מעילות כל עילות וסיבות כל סיבות ורצון כל הרצונות שיתן לי שכל טוב וחזק ועוז לב לטהר לבי לעבדו באמת האמיתי. ראשית חכמה יראת ד'. והריני מוכן ומזומן לקיים מה שנאמר בתורתנו הקדושה ושביה בצדקה. אשר כל הניצוצים הקדושים מתעלין בצדקה ורחמנות על דל ואביון דלית מגרמיה כלום. והריני רוצה לקיים החסד ע"י אתערותא דלתתא חוטא שבחוטאים פושע שבפושעים כמוני. אשר לפי האמת אין אני יודע אם יש גרוע ממני. וע"י התעוררות הזה יהי' אתערותא דלעילא מעילוי לעילוי עד עילות כל העילות וסיבת כל הסיבות. ויתעורר רחמים גדולים והרחמנות אשר היא נחלה בלי מצרים למשוך הרחמנות על כל ניצוצות הקדושים אשר בכל העולמות ועל כל ישראל: והריני מצוה לכל העומדים בשעת פטירתי שיפרשו קודם ממעות שלי או מהמטלטלים והעומדים יתנו מעות בעד המטלטלים סך רנ"ו מטבעות באיזו מטבע שתשיג ידם בעת ההיא. ואם באפשר שיהיו של כסף אזי מה טוב. ומהמטבעות הנ"ל יעשה איזה ירא שמים פדיון נפש של הרמב"ן ז"ל. ואח"כ יתנו עוד י"ז מטבעות ולכוון בשם הקדוש הידוע בפדיון האר"י ז"ל שהוא גושפנקא דחתים בי' שמיא וארעא שהוא כמנין טוב ויומשך הטוב מהטוב ומטיב לכלל ישראל ויתעלו כל ניצוצות הקדושות בכח הטוב הזה. ואח"כ יתנו עוד ך"א מטבעות ולכוון בשם של כ"א. ויהיו כמנין זרע. ואח"כ יתנו עוד ששה מטבעות ויהיה זרע"ו לכם לצדקה. ואח"כ יתנו עוד ך"ד מטבעות ועוד מטבע גדולה שהוא כפל כשני מטבעות האלו ואם אפשר להיות במטבע זו ך"ז מטבעות אשר הוא נגד א יוי ונמשך הפלא העליון אשר הוא חסדים גדולים ורחמים גמורים ופשוטים אשר אין בהם תרעובות דין כלל וימתקו הש"ך דינים מעל כלל ישראל. והעומדים שם יאמרו קצתם צ"א פעמים ויהי נועם ובכל פעם יתנו מטבעות ממעות שלי לצדקה. וקצתם יאמרו הפסוקים של תמניא אפי. מקודם יאמרו אות א' ואח"כ יאמרו אות ה' ואח"כ אות ר' ואח"כ אות נ' ואח"כ הפסוקים של ר"ת מהשם מ"ב שהוא קרע שטן ויבקשו רחמים מהשי"ת לקרוע שטן מעל כל ישראל ובפרט נר"ן של פלוני הנולד מפלונית. ואחר כלות הנפש אל שורשה יקיימו ד' מיתות ב"ד בגוף שלי. ובהיות כי סקילה חמורה מכולם יעשו ד' פעמים סקילה שהוא להפיל על הקרקע בלי שום הפסק סדין כלל. והריני גוזר ואומר שלא יגעו בי שום אדם כי אם טבול יום במקוה טהרה וכשרה. ומבקש אני בבקשה גדולה שיתעסקו בי יראים וחרדים. ובשעת רחיצה ולבישה או קודם יקיפו ז"פ עשרה אנשים יראים ושלמים קצתם יאמרו בכל פעם ויהי נועם ואנא בכח אחר כל פעם בכוונה גדולה ובדחילו ורחימו כל אחד לפי יראתו. וקצתם יאמרו שיר למעלות אשא עיני ובכל פעם ג"כ אנא בכח. אח"כ יאמרו ב"פ ואמרתם זבח פסח הוא ויכוונו הראוים לכוון בשם הקדוש היוצא מזה הפסוק שהוא ו"ז"פ וכו'. ואח"כ יאמרו פסוק ואת האנשים אשר פתח הבית הכו בסנורים מקטן ועד גדול וילאו למצוא הפתח. פנים ואחור. ולכוון בר"ת של זה הפסוק כידוע. והריני גוזר ואומר שלא ידברו עלי שום שבח כלל וכל מי שרוצה לדבר בגנותי ידבר והריני נותן לו רשות אך ידע נאמנה כי על כל דבר יבוא במשפט בב"ד של מעלה אם ידבר שקר. ואף אם הוא בטעות היה לו לחסום פיו כמ"ש שלמה המלך ע"ה שומר פיו ולשונו כו'. אך לתלמידים מובהקים של אדמו"ר היראים והשלמים רשות להם לדבר בשבח שיודעים בבירור שהוא בוודאי אמת ורשות להם להמליץ עבורי ולדבר בשבחי וגם אלו מאוד מאוד יזהרו בדבר שאינם יודעים בבירור מהנקודה שבלב שלי שהוא טוב שלא ידברו כלל ג"כ. ותיכף אחר השבעה ימים יעמדו מצבה ועל המצבה לא יחקקו שום תוארים כלל רק יחקקו עליה. פ"נ פ' הנולד מאשה פ' שהוא פב"פ אשר זכה וזיכה את הרבים כמה פעמים וכמה פעמים מסר נפשו א"ע במסירת נפש על זה לפי שכלו לזכות את הרבים והי' מוכיח לרבים בתוכחה מגולה ואהבה מסותרת לקרב את ישראל לאביהם שבשמים וליחדם ביחוד גמור. והריני גוזר ואומר שיהיה מקום מנוחה שלי ד' אמות פנוי מכל צד היינו שלא יניחו שום אדם בד' אמותי כ"א אדם שידוע שבוודאי היה לי חשק גדול שיהיה שכן עמי. ומי שירצה לעבור ע"ז להניח שום אדם שידוע בוודאי שלא הייתי מסכים להיות שכן עמו. ידע כמו שהייתי בעוה"ז קנא ונוקם על העובר עבודת הבורא בחיי כך בעל קנא ונוקם ינקום ממנו. והריני גוזר ואומר על אשתי ועל כל הנשים שבעולם שלא יגעו ח"ו בי כלל ולא ילכו אחר מטתי ואל יבואו בזה החדר. וכל אותן שקבלו ממני אות אחת מעבודת הבורא מבקשתי מאוד בבקשה גדולה שטוחה ופרושה כאלו דיוקני עומדת לפניהם ומתחנן לעשות עמדי חסד של אמת וללמוד בכל יום עד כלות שנה ראשונה הגם שנים או שלשה שורות אגדה וליתן קודם הלימוד איזו מטבע לצדקה ולכוון בנתינת הצדקה להעלות כל הניצוצות הקדושות וכל הנשמות הקדושות בכח הצדקה הזה ובפרט לנר"ן של פב"ב להציל נפשי מיד העושקים ולהעלותם ממדריגה למדריגה בכח הצדקה הזה וללמוד בדחילו ורחימו ואחר הלימוד יאמרו קדיש לכוין להעלות כללות הנשמות ובפרט לנפש פב"ב בכח הקדיש הזה. ובשנה שניה לעשות עכ"פ כל ערב ש"ק ובכל ער"ח כסדר הנ"ל הלימוד והקדיש והצדקה. הגם שמשפט רשעים בגיהנם רק י"ב חודש איני יודע אם יהיה לי זכות לבוא לגיהנם בשנה ראשונה: