אחרי מות שני בני אהרן הגם שהיו צדיקים גדולים אך בקרבתם לפני ד' קודם העת מפני שהיו סבורים שכבר תקנו הכל מחטא אדה"ר שיהי' בלע המות לנצח ויהי' בבחי' עולה אך האמת הוא שלא הי' עדיין העת והזמן בגמר התיקון וזשאחז"ל שתויי יין נכנסו למקדש כמ"ד עץ שאכל ממנו אדה"ר גפן הי' שלא הי' עדיין גמר התיקין ולא היה עדיין בחי' עולה לכן איוב שהי' מקריב עולות כנגד כולם הי' מ"ש מחמת שלא הי' עדיין הזמן וזשה"כ ואל יבא אהרן בכל עת אל הקודש ובזאת יבא אהרן בפר בן בקר לחטאת היינו לתקן מקודם פ"ר בחי' דינים ואח"כ ואיל לעולה שיוכל לבא לבחי' עולה. דבר אל בני ישראל ואמרת אליהם קדושים תהיו פרש"י שפרשה זו נאמרה בהקה' מפני שכל גופי תורה תלוים בה פי' שצריך להקה' כל רמ"ח אברים שלו ושס"ה גידים לטהרם ולקדשם מפני שכל גופי תורה תלויין בה היינו שיקדש הגוף ויעשה מגוף תורה ועי"ז ינצל ממחשבות זרות ובמה יכול לקדש ולטהר הגוף ע"י יראה ואהבה וזהו דבר אל ב"י דיבור ל' קשה זהו יראה ואמרת היא אהבה כי אמירה היא רכה ואז קדושים תהיו לבא לבחי' הק' להנצל ממח"ז אך אם יבא לזה צריך לדעת כי קדוש אני ד' בל יאמר ח"ו כחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה פי' שלא יתלה בעצמו אלא בד' וזכרת כי הוא הנותן לך כח לעשות חיל הש"י יעזור ויושיע לנו לבא ליראה ולאהבה שיוכל לטהר כל המחשבות או יאמר דבר אל כל עדת ב"י שיבואו אל דע"ת ואז ואמרת אליהם כי כאשר יהי' להם הדעת יוכל לקבל כי דברים היוצאים מן הלב נכנסים אל הלב לב בשר אם יסיר לב האבן מעצמו והבן