1
או נודע עמש"ל בפסוק ו' בשם ת"א, ובתיב"ע ונבילתא ומושכא יהי דילי' ובס' אה"י העיר מדוע לא ת' כן לעיל בפל"ד בבור, גם מדוע לא ת' להון בל"ר, ויש גי' מושיכא פי' החבל שלה הקשור בה, מל' מושכות כסיל (איוב ל"ח ל"א), שת' אשלי דנגרין פ' חבלים המושכים, אך איה מקורו בחז"ל, וי"ל שמקורו בב"ב ע"ח: אצל מכירה כי מזבן אינש מידי איהו וכל תשמישתי' מזבין, וביותר כשהחבל קשור עלי', כמ"ש הרמ"א חו"מ ר"כ ס"ד, ודומה כאן למכר שבאם ישלם לו שור אחר והנבלה תהי' שלו אז ג"כ החבל הקשור בה שלו: