1
אוה"ח ורז"ל דרשו כו' בכריתות ו'. אמנם שם מיירי בקטרת ומביא הפ' קדש הוא קדש תהי' לכם, ופ' זה לא נמצא בקטרת, רק קדש קדשים תהי' לכם, או קדש תהי' לך (לקמן בפל"ו), וצ"לי שכוונתו למ"ש באן ששמן המשחה, וס"ל שאין לחלק בין שה"מ לקטרת, וע"ס נר למאור:
אוה"ח ורז"ל דרשו כו' בכריתות ו'. אמנם שם מיירי בקטרת ומביא הפ' קדש הוא קדש תהי' לכם, ופ' זה לא נמצא בקטרת, רק קדש קדשים תהי' לכם, או קדש תהי' לך (לקמן בפל"ו), וצ"לי שכוונתו למ"ש באן ששמן המשחה, וס"ל שאין לחלק בין שה"מ לקטרת, וע"ס נר למאור: